torsdag, februari 4

Flitig?

Den lilla lyan fick en uppryckning idag.
Mina sista krafter på eftermiddagen gick till att dammsuga och moppa- och eftersom jag har en etta gick det ruggigt fort.
Två drag här, ett plask där.. så luktade det nytvättat och såg ombonat igen.
Så gott det går med själlösa möbler som man får nöja sig med när man hyr med möblemang. =)

Jag låg vaken till fem inatt, vilket gjorde det lite jobbigt när Thomas skulle väcka mig halv åtta.
Har en bok i sängen som tyvärr nu funkar som sömnpiller, trots att den är bra.. men jag fattar hälften eftersom jag nästan somnar varje gång jag läser den.

Blir galen på denna insomnia.. resultatet blir ändå att jag ligger som ett medvetslöst spöke i sängen hela helgen.
Så var den ledigheten slut liksom..


Nästa vecka kommer att bli grym, det har jag en känsla av!
Särskilt då söndagen är hjärtedagen =) Mysigt!

Puss på er!

1 kommentar:

Nomad sa...

Usch, låter inget vidare att du inte kan somna du.. Jag har nästan samma problem, men när jag väl sover kan jag sova ut sen :)