tisdag, maj 4

Iron Man 2

Japp, efter att ha skjutit upp det några gånger så drog vi iväg på bio.
Tisdag på en biograf, det borde inte vara kö i godiskassan?

Vi satt i största salen med de bästa platserna och massa massa massa utrymme.
Bion var bra, dessutom =)
Värd att missa Cougar Town för iaf...




Nu väntar vi på att få hem första IronMan som vi ska se, nerbäddade i sängen. Ska försöka att inte somna! Det är mysigt att se film i viloläge, men jag blir så galet sömnig... har sett många filmer halvvägs tack vare det.

Inatt spelades mina bebis-snarkningar in och efter att ha lysssnat hävdar jag bestämt att det inte är jag.
Kaxig som jag var föreslog jag det själv nämligen... men han har helt klart tankat hem nån youtube-snarkning.
Jag menar... tjejer låter inte så!

Dags att runda av kvällen, imorrn blir det simning och lunch på stan.

Hej Svej

Inga kommentarer: