onsdag, maj 5

Oj, soffläge nu igen?

När man tycker att man gjort en bra dag dimper man ner i soffan med maten i näven. Sedan blir man kvar ett tag efter det, tack vare paltkoman..

Vi låg och tittade på film till sena natten inatt tills jag insåg att jag hade en tid att kliva passa på morgonen.
Pallrade mig lite segt upp en halvtimme innan jag skulle möta mamma på stan... Efter Biteline-lunch blev jag upphämtad och skjutsad till simhallen av Hurtbullen nr.1! =)


Thomas var på Apotekets Hälsokoll idag också, ångrar mig lite att jag inte bokade in mig samtidigt faktiskt. Där kollades kolesterol, blodtryck, midjemått, diverse mat/dryck vanor mm.
Han överlever några år till iaf, så det hurrar vi för ;)
Nej, han var faktiskt hälsan själv och det var ingen nyhet.

Nu lutar jag mig bakåt, känner lugnet och ser ett avsnitt av V-

Fridens liljor

Inga kommentarer: