torsdag, maj 20

Sex månader!!

Denna torsdag är ingen vanlig torsdag!
Det är nämligen en väldigt fin dag och dag att uppmärksamma.


Ja, om man inte heter Thomas eller Veronica förstås.

En månad, tre månader och sex månader är mysiga datum att fira sin kärlek ihop och en ursäkt att stänga in sig tillsammans.
Första månaden glömde vi bort det.
Tredje månaden var vi inte i samma stad..
Så denna gång hade vi i förväg sagt att det skulle bli kul att göra något av vår halvårs-dag.

Hmm ja, runt 18 ikväll kom vi på att det var dagen D. Oj då.
Pusspuss och grattis oss =)

Sedan undrade vi vad vi skulle göra av dagen egentligen.
Eller som Thomas uttryckte det;

"Jag har i alla fall tänkt ut en present!"

Jag; "Men ååhhh" =D

T; "Jaa, jag vet precis vad jag vill ha!"

!!!!



Han vet exakt vilka knappar han ska trycka på och hur han ska retas med mig, det älskar jag honom för =)
Sedan att han ställer upp för mig och är världens bästa gör att han får ett eget inlägg här i bloggen då och då!



Älskar dig!

1 kommentar:

Thomas sa...

Rätt rolig och söt den där Thomas, du har det bra du :)