torsdag, juli 8

Kroppen värker

Mina fötter dunkar värre än den värsta huvudvärk jag kan påminnas om.

Dåliga arbetsskor under en trampande arbetsdag, ajaj.
Hade det inte varit för skorna vore det en toppendag, jag trivs superbra på mitt nya jobb!
Lär mig allt så gott det går, tyvärr så tappade jag rösten idag och lät som en kråka i kassan.

"Hejhej" = *Krax Krax*

Få se, idag är det torsdag och Gatufesten är igång hela veckan.
Jag hade tur som fick tag på en gratisbiljett och ska använda den ikväll, mitt sällskap blir inget mindre än syster+bihang från Uppsala.

De åker för övrigt upp över dagen enkom för att se Kent ikväll vid midnatt. Själv ser jag fram emot att äntligen få se dem live.
Gårdagskvällen var gratis så jag gick ner några timmar efter kvällsjobb, dock såg jag inte många jag kände, som jag hade hoppats på.

Thomas har varit hemma och duktig hela dagen. I skrivande stund skruvar han upp de sista köksluckorna som kommit, köket blir skitsnyggt!

Vi åkte som sagt till Linda&Niklas tisdag kväll för att bli bjudna på grillat.
Mumma var bara förnamnet =P

Än bättre var att Linda och jag lämnade gubbarna hemma för att själva gå på bio.
Eclipse har jag längtat efter att få se- och särskilt nu när jag läser böckerna!
Våra karlar såg fotbollen hemma och var nöjda med det =)

Planerar sommaren lite som det kommer, just nu försöker vi klämma in en helg på Furuvik.
Samtidigt säger min chef att jag jobbar bra och att jag kommer få täcka fler luckor- så tack och pust för det!
Busy, busy... gillart!


Nu väntar jag in syrran som ska avlsuta en dagsturné i Sundsvall och sedan komma hit. Har tjoffat i mig fem nötcremé och inser att jag är rätt så hungrig...


Har ni tur så ses vi i vimlet!

Inga kommentarer: