måndag, augusti 2

En dag i poolen

Måndag och min första lediga dag på 7 dagar.
Underbart.

Thomas första dag på Nya jobbet.
Underbart att kliva upp tidigt. =)

Han for iväg strax efter 8 och jag masade mig så småningom upp jag med, men med besvär.
Skulle lätt kunna sova 12 timmar efter helgens jobbpass.

Idag besökte jag Himlabadet med Linda&Niklas för första gången.
Det var rätt litet, men vi hade kul med de prylar som fanns. Jag var helt utmattad efter att ha åkt rutschkanan flera gånger, så för att vila lite gled vi medströms i forsen med jämna mellanrum =)

Kortfattat blev vi som barn igen och jag känner mig lite skrumpen nu när jag kommit hem och ur vattnet =)

Har varit den snälla hemmafrun idag (ledig och allt) så gubben min får maten serverad och anländer till en nystädad lägenhet.
Om vi hinner så passar jag på att se Timrå IK:s ispremiär ikväll- men då får gubben komma hem snart i så fall!






Nu måste jag vila huvudet lite!

Inga kommentarer: