onsdag, juli 28

Sötaste

Denna dag har jag väntat på länge!
Särskilt som förra gången vi hade bokat tid blev det framskjutet sisådär en månad.

En månad har jag väntat- på dagen!

Men nu är det äntligen överstökat och klart.

Thomas och jag var nämligen på ett ultraljuds-besök imorse.
Klockan 8 prick satt vi i väntrummet, spända nyvakna och ivriga.

Detta är vad vi fick med oss hem;


6cm lång

Jag blev mer rörd än jag förväntat mig av att se hur kotten sparkade runt i magen. En livlig sak är det!
Kunde heller inte låta bli att skratta lite, så kotten hoppade än mer =)

Men så ser den lille ut nu och vi har ett litet hum om hur hösten kommer se ut.
Jag växer mer nu och de kommande 6 veckorna framåt ska plutten dubblera sin längd och bredd. Fantastiskt!

Nu måste jag åka och jobba ser jag på klockan- ingen rast, ingen ro!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis vännen är så glad för eran skull!! En häftig känsla att få se den lille ekramkramller hur=) /Linda