lördag, augusti 14

Redan natten

Nu är det lugnt och fridfullt hemma igen.
Grabbarna satt här en liten stund och förade i vår lilla lya. Sedan skjutsades de till nästa förfest och jag fortsatte ivrigt ut till stallet.

Red ut solo ikväll och filosoferade lite. Blir så glad när jag hittar igen gamla stigar..
Varje stig har sitt eget minne, varje krök ger mig ett "ja just ja".
Gillar att vara nostalgisk. Samtidigt som jag förfäras över att tiden verkligen sprungit bort från dessa tonårsår.

I alla fall, jag pysslade på i stallet i min egen takt. Hade ingen tid att passa, en otrolig lyx.


Här är tussarna jag rider; Farbrorn och Oke

De är som ett gammalt par; lugna och trygga. Imorgon rider jag ut med en vän jag inte träffat på länge, ska bli kul!
Men först- jobba 6 timmar med start 9.30

Så jag ska passa på att sova lite, för om några timmar blir jag väckt av en dunderbjörn med noll koordination. Och som kommer kräva massa pyssel imorgon =)

Natti

Inga kommentarer: