söndag, november 7

Helg, check!

Redan slut på vår gemensamma ledighet, suck.
Nästa vecka jobbar jag bara tre dagar, men väljer såklart ändå att tvätta klockan 6 imorgon bitti.
Tjoho! =)

Ska inte klaga, vi har tagit två enorma sovmorgnar i helgen. Thomas kom dessutom med en bricka snask i sängen inatt, delvis för att hålla mig vaken då jag skulle chaufföra festisar och för att han kom hem tokhungrig. Haha

Jag hann jobba lite på lördagen och idag har vi skräpat tillsammans, både hemma och på diverse affärer. Våra helger är mysiga, skönt att bara vara =)

Hugo börjar anpassa sig, men det går långsamt. Han är rätt speciell och otroligt charmig, så jag befarar att det kommer bli jobbigt när han måste lämna oss =)





Testade baka en saffranskaka ikväll, luktar så gott härhemma av all saffran. Såklart gillar inte Thomas saffran alls, så han har inte ens smakat av den.
Pöh!

Istället ordnade han tre kilo lösgodis som vi delar på, vilket gett mig en otrolig kramp i magen. Gott, men vafan.. aj!

Nu ska vi se klart filmen och sen sova, imorgon är det bara att pallra sig upp i mörkret igen.

Hoppas er helg varit bra! =)

Inga kommentarer: