fredag, november 5

Nästan ledig..

En dag ledigt blev det i alla fall. Igår blev jag tillfrågad att komma in och plocka i butiken nu på förmiddagen.
Så ja, inte säger man nej till det.
Kliva upp halv sju och fara iväg i mörkret, mmmm! =)

Men det är halvdag och efter det gör jag klart stallet innan det hinner bli mörkt ute igen!

Lille Hugo har ömsom myst, ömsom tuggat på mina tår inatt. Höjdpunkten var när han attackerade mitt lår och dödade det med sina klor.
Aooouuuhh!
Så jag har inte sovit så djupt, men han är så söt och liten att jag inte kan bli arg på det knytet.

Jag hann fixa biljetter till hockeyn imorgon kväll innan jag kom på att jag ska in på jobbet tre timmar samma tid. Typiskt!
Hade sett fram emot den matchen, mitt enda nöje i helgen än så länge.

Jaja, nu ska jag göra mig klar så jag törs visa upp mig.

Fredag idag!

Inga kommentarer: