måndag, januari 10

Avrundning

Nu är Bonus tillbaka hos mig igen.
Här ska han stanna fram till onsdag då matte & husse kommer hem från sin semester =)

Smulan verkade inte särskilt förvånad eller ens arg att se honom igen, hon gick fram och nosade så sött- det såg ut som hon gav en "välkommen tillbaka"-hälsning.

Vi har varit ute och jagat snöbollar i drivorna, ätit lite mat och både Bonus och jag håller på att somna i soffan nu.

Jag trivs i min nya hårfärg (tar kort med Riktiga kameran sen, ajfånen visar knappt färger!) och tycker det är skönt att få vara hemma efter en dag på drift.
Ja, mathandlingen är inte rolig längre.. det som jag tycker är så mysigt i vanliga fall!
Rulla runt en vagn med tre varor i, bara för att slippa släpa på korgen.
Vackert.

Nu ska jag surra med gubben på msn och dricka lite pucko.

Fridens

Inga kommentarer: