tisdag, januari 25

Bytt stad igen!

Jag är nyvaken och ligger kvar i sängen på hotellet.
Disney Channel går i bakgrunden nu när jag bloggar och det ligger lite gotta här bredvid som ropar på mig.
Jag har det rätt bra.

I helgen gjorde jag mina två sista arbetspass, de gick galant och jag jobbade med tjejerna som jag trivs bäst med att hänga med på det stället.
Känns fel att sluta där, men samtidigt har jag sett fram emot att varva ner hemma- det kan få kroppen att sätta igång sig själv =P

Thomas hade sin grabbkväll på lördag, runt 3 på natten hämtade jag hem honom och några till. Då hade Thomas en pokal i näven som han erövrat i poker och satt och pussade på.. han var allmänt odräglig och glad, haha!

På söndag åkte jag till pappa och åt gröt med honom och syster- som fyllde år!
Vi firade lite snabbt innan jag drog vidare.

Jaa.. och igår morse skulle jag och gubben bila ner till Uppis igen.
Efter en timme bakom ratten bad Thomas om att bli avbytt så han fick vila- och SOM han snarkade.
Jag körde gärna såklart, satt där för mig själv och fnissade åt min gubbe som försökte göra det bekvämt för sig i framsätet, helt slut som han var.



Jag mötte upp Uppsala-syster igår, vi satt på ett av Uppsalas mysigaste fik i typ tre timmar och fikade. Känns skönt att vara i den här stan igen!





Då är det ändå mindre än ett år sedan jag städade ur lägenheten och trodde att jag aldrig skulle bo här igen.
Vad fort saker ändras!



Nu har jag frukost på schemat och en vilodag framför mig.
En sväng på stan med lite ärenden ska jag hinna med också, men kroppen är tung att dra på. Fötterna börjar svälla på mig numera när jag har stått och gått ett tag och det ser rätt kul ut! =)

Nåja, tisdag och lönedag vilket betyder att "årets fattigaste månad" äntligen är över!
Nu kan folk sluta deppa, tycker jag!

Hejsvej

Inga kommentarer: