lördag, januari 22

Sundsvall

Sent igårkväll kom vi hem till lyan i Sundsvall.
Resan gick riktigt bra, men vad trött man blir av att sitta fyra timmar i en varm bil.
Thomas körde försiktigt och lugnt hela vägen hem, det var trots allt skönt att slippa stressa sig fram =)

Väl hemma blev det ett avsnitt V i soffan och lång sovmorgon idag!
Vi har varit iväg och tittat på innebandy nu över lunch och hämtade sedan upp en kompis till Thomas på tågstationen.
De sitter härhemma nu och spelar Guitar Hero för fulla muggar, jag försöker ladda för att åka till jobbet.

Inatt någongång hämtar jag hem gubben, han ska ut på galej med grabbarna om en stund och är jättetaggad för det =)
Kul för honom!
Men jag vill ju vara meeed...

Nåja, jag följer i alla fall med ner till Uppsala på måndag och häckar där i fyra dagar.
Sedan ni!
Då är det bara att vänta tills dagen F, om det inte hinner hända något nere i Uppsala vill säga.
Det börjar bli sjukt spännande!

Smulan har åkt hem till sitt också. Hon åkte i tisdags och det blev en ensam natt för mig- varken hund, katt eller sambo i närheten.
Hon har varit ett jättemysigt sällskap, men nu är hon nog lika nöjd att få komma hem till riktiga matte och husse med barnen.
Finkatta!

Nä, det drar ihop sig för jobb.
Trevlig lördag kväll till de som berörs ;)

Inga kommentarer: