lördag, januari 29

Det är så skönt att göra nästan ingenting.

Idag sov vi till 12, tvättade hos Thomas syster och ilade hem efter det.
Thomas har lagat smarrig middag åt mig, medan jag försökt städa lite härhemma. Fick kramp efter några minuter så då fläkte jag ut mig i soffan istället =)
Liiite rent blev det.

Sedan igår har vi nytt kattsällskap och han håller sig runt oss och är så mysig. Det är en lagom social katt också, inget plåster som ligger på tangentbordet eller anti som ligger i egen stol hela tiden.
Perfekt, helt enkelt ;)

Vi såg Piranha till middagen och jag säger bara- usch och fy!!
Vilken jäkla film att se när man äter kött.. jag är ruskigt känslig över diverse lösa kroppsdelar så denna film blev väl magstark för mig.
Thomas bara log =)







Imorgon blir en lika oplanerad dag, vilket kan betyda att vi sover bort allt igen eller passar på att göra klart en massa smått som behövs göras. =)

Jaja, trevlig lördag!

Inga kommentarer: