tisdag, januari 4

Foglossning

Det blev en tidigare hemgång från jobbet idag, höften var inte snäll mot mig.
Sedan var det lite obehagligt att grimasera mot kunderna varje gång jag skulle sätta mig på stolen i kassan.. eller för den delen kliva upp ur stolen för att hämta ett av alla paket heeela jäääkla tiden.

Upp, ner, upp, ner.

Mitt smil fick extraträning idag =)

Är ledig nu i tre dagar, planerar att vila upp mig och packa klart förlossnings-väskan!
Väskan i sig existerar inte ännu, vi måste först veta hur mycket som ska i =)
En vetekudde ska jag gå på jakt efter, förhoppningsvis redan imorgon!

Idag fick jag hundvakt åt Bonus när jag jobbade. Jätteskönt för honom att slippa vara ensam hela mitt jobbpass.
Dessutom- eftersom jag har svårt att röra på mig- får han bo hos husse-mor till fredag så han äntligen får leka lite =)

Härligt för honom! Otroligt tacksamt för mig, även om jag självklart kommer sakna Bonus-skrutten. Han är ett fint sällskap, men det är skönt att inte ha dåligt samvete i några dagar =)

Vad mer i veckan då?

Bio, besök hos barnmorskan, ska slinga håret och bli FRÄSCH äntligen, hälsa på släkten och i övrigt bara mysa i alla barnsaker.
Vill ha klart allt nu, har ju ingen aning hur mycket jag har kvar att göra =)

Nu går jag in i vecka 35, rätt svårt att förstå.

Med fem veckor kvar kan det hända närsomhelst så jaa- jag ska faktiskt rycka tag i det sista pysslet så man kan känna lugnet innan lugnet försvinner för evigt! =)

Dags att vila lite, se på nyheterna och mysa med lillkissen.
Det är bara hon och jag nu!

Inga kommentarer: