måndag, januari 3

Första veckan på nya året

Måndag morgon och Bonus har fått sin första promenad med frukost serverad.
Den hunden verkar det inte gå någon nöd på, han är tacksam för allt =)

Sedan är han väldigt lättsam att ha att göra med, dock trängs han i sängen..
Att han ens får ligga där säger något om vem som bestämmer, men det är så mysigt! =)

Nyår kom och gick som en puff.
Thomas kom hem på torsdagen och vi har haft fyra lediga dagar härhemma med noll stress, det var viktigt med tanke på allt som brukar kunna stressa sönder en över högtiderna.
Vi inkvarterade oss hos svägerskan på nyårsafton och hade en jättetrevlig kväll med henne, hennes barn samt svåger och hans dotter.
Vi åt en massa mat, smällde upp rätt häftiga fyrverkerier och spelade Malarky in mot småtimmarna.

Min höft plågar mig, så jag fick snällt titta på när de andra åkte pulka i backen samtidigt som Bonus hade frispel i snödrivorna.
Jag tog en del bilder under kvällen, men nu har Thomas tagit med sig kameran ner till Uppsala och jag har självklart glömt att överföra dem =)

Har någon bild från julafton däremot som jag kan dela med mig av;


soffmys!


spegel, spegel på väggen där..

Trots ny kamera tas det dåligt med bilder tyvärr. Jag ska försöka bättra mig, det blir mycket roligare att visa här i bloggen.

Nu är jag gräsänka återigen, förhoppningsvis för sista gången. Thomas kommer hem igen strax inför vår profylaxkurs 13 janurari och jag ska göra mitt bästa för att övertala bebben att vara kvar i magen tills dess =)

Vi har fått några erbjudanden på lägenheter i Uppsala, vilket jag hoppas leder till någonting. Ikväll ska Thomas gå på visning, går allt som det ska är det inflyttning från mars.
Vilket passar oss ypperligt.

Jag ska kliva upp ur soffan nu och gå ut en stund, det är jättefint väder ute idag.
Ikväll blir det jobb och jag har faktiskt blivit uppskriven på fler pass de kommande två veckorna. Yes!

Trevlig start på 2011!

Inga kommentarer: