onsdag, januari 5

Imorse var jag in till barnmorskan för att kolla värdena och allt såg bra ut =)
Missade även denna gång att väga mig, rätt irriterande faktiskt.
Nu är jag rätt nyfiken på hur mycket bebben växer (mao jag) och vill ju veta hur mycket man bär på =)

Försov mig, så missade frukosten innan jag var tvungen att åka iväg. Med min tur skulle vi ta blodprov idag och förr har jag alltid svimmat när jag inte ätit precis innan.
Var lite nervös, det är förbaskat genant att vara såpass känslig.
Klarade mig bra idag i alla fall! Blev bara lite kall och snurrig i huvudet..
Hrrm =)

Sålde bort lite mer grejer idag som vi inte behöver, det kommer bli lite lättare att flytta framöver. Fast det vete fasiken, vi har så himla mycket saker!

Jaja, imorgon är det trettondagen och röd dag för butikerna. Jag smiter iväg till birsta för att hitta förvaring och lite barnsaker, hann reka lite idag så jag vet vad vi behöver =)

Nu ska jag ha en mysig onsdagkväll, detsamma till er!

Inga kommentarer: