fredag, januari 7

Det rullar- inte

Snöstorm återigen i lilla Sundsvall.
Igår, ja.
Idag fick man ta sig fram bäst man kunde, där det var plogat låg höga vallar där jag knappt kan lyfta benen över. Där det var oplogat, fastnade bilen.
Japp.

Skulle ut ut parkeringen, men så långt kom jag aldrig. Tjoff, så satt Reine i ett skruvstäd och kom varken fram eller bak.
Mor min kom till undsättning och en snäll gubbe hjälpte till att gunga loss Reine.
Jaha, men så ska jag tillbaka till parkeringen efter mina ärenden?

Har inte ens en skyffel, så även om jag klarar av att skotta snö, så kan jag inte.
Pga skyffelbristen får jag bl.a. klämma mig ut ur ytterdörren numera, haha!

Efter otaliga nätter av halsbränna har jag nu Äntligen köpt tabletter. Det sjuka är att jag får bara eld i halsen när jag ligger på höger sida.. dock är vänstern min onda sida längs bäckenet.
Ni kan ju ana hur mysigt jag har det om kvällarna =)

Ikväll blir det bio med Linda, The Tourist ska vi se. Ja, kommer jag ut härifrån så =)

Tycker jag förtjänade lite bio efter att ha försökt städa upp lägenheten imorse. Efter en timme var jag svettigare än svabben och en aning illamående, men det blev klart bättre iaf!

Nej, nu ska jag spela lite frågesport innan det är dags att åka!

Inga kommentarer: