lördag, januari 8

Livat i magen

Natten till idag var väldigt livad, för bebben min.
Jag fick många sparkar i revbenen, som gjorde att jag tappade luften varje gång.
Sedan vände bebben på sig några gånger och det är inte lika obemärkt det heller!

Jag är glad för allt jag känner däri, så tro inte att jag klagar =)
Men det är tufft vissa gånger, även nu när jag sitter och jobbar kan jag få en puff som får mig ur balans.

Jobbade kvällspass idag, imorgon kör jag på igen. Det närmar sig slutet på jobbet, alla kunderna är verkligen jättegulliga som undrar hur jag mår osv =)

Hmm, Thomas kommer hem om fyra dagar så ser fram emot att få sällskapet igen. Sover mycket sämre när han är borta, Bonus försökte fylla den sidan av sängen men njaaa...
det var inte samma sak =)

Nu ska jag ha en mysig och Väldigt Lugn kväll hemma, tvn avstängd och bara datorn i knäet så jag får surra lite med min sambo.
Distans...suck.


Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer: