söndag, januari 9

Veckoslut

Soffläge, datorn i knäet, proviva i glaset och katten som en kringla vid benet =)

Jag har gjort två kvällspass i helgen och haft roliga dagar på jobbet!
Haltar gör jag fortfarande (ser förjävligt ut) men inte haft lika ont och det är så skönt att kunna vara glad och fokuserad istället för trött och trumpen.

Bebben har varit minst lika livlig idag, hon grottar runt och kravlar omkring såpass att jag nästan vill peta på henne, be henne lugna ner sig lite...
"Ligg still eller kom ut!" ... ungefär.

Hon är så välkommen ut till oss, ni anar inte =)

Åt upp ett glasspaket för några minuter sen, det gillade bebben! Jag kände en tumme upp, tjoade till därinne gjorde det också =)

Nu ska jag faktiskt göra mig klar för en tidig kvällning, halsbrännetabletterna gör susen för min sömn och jag bävar inte längre för att nattas.

Imorgon ska Reine in till bilverkstaden och jag också på sätt och vis!
Ett besök hos frisören blir det, äntligen!

Men innan det ska sovas ska jag ringa min käre sambo!


Tack för mig, nu laddar vi för en till vecka =)

Inga kommentarer: