söndag, januari 16

Klockan är lite över 17 på söndag eftermiddag, vi har en väldigt soft dag.

Sov till halv två, Thomas for iväg och köpte mumma-frukost medan jag sov lite till.. och han kom hem med en blomma =)
Då blev jag pigg!
När vi vaknat till, käkat och blivit människor igen åkte vi iväg och fikade lite hos Thomas pappa och sen.. jaa.
Nu är vi hemma igen =)

Vi har dragit in spjälsängen i sovrummet, mest för att se om det får plats och det blev faktiskt bra.
Nu när vi sålt bort lite saker, stort som smått, har vi äntligen bra plats i barnrummet. Var in på ikea för några dagar sedan och köpte korgar till hyllan därinne.


korgarna ska märkas med klädstorlekar, en för varje korg. Nedanför hyllan står vårt nya köksbord som ska användas i nästa lägenhet =)


De nya däcken till barnvagnen är köpta och pumpade, jag tycker det blev fint ja..



prislapparna på =)
Detta är även Smulans nya egenutnämnda säng, sedan vi flyttade in spjälsängen till oss!


Jaa, kan slänga in en bild på bollen som ska hjälpa mig att sitta bättre;



Men igår då?

Det blev hockey på kvällen, jag gick med Linda och såg när HV spöade Timrå samtidigt som Thomas jobbade där. Trots förlust hade vi det trevligt, vi satt precis ovanför spelarbåset och luktade på grabbarnas svett. Hade vi velat kunde vi dragit dem i tröjorna också =)
Bra platser!

Innan matchen åkte två antishoppare till birsta (jag och thomas) och när vi brukar vara där går det väldigt fort. Vi köpte det vi skulle ha och drog, haha.
Tack och lov att vi är lika på det sättet... blir så less av att trampa i affärer. Särskilt nu när jag tar sån plats och är en bromskloss för övriga shoppare =)

Nu ska vi umgås de sista timmarna innan jag skickar ner Thomas till Uppis igen. På onsdag åker jag ner själv!
Jippie!

Nu har jag summerat nog av helgen, sitter så lite som möjligt vid datorn nu när jag slipper vara själv hemma. Så antagligen kommer blogginläggen ramla in mer frekvent efter imorgon bitti =)

Trevlig januari-mitt på er!

Inga kommentarer: