onsdag, januari 26

Tidigt i Uppsala

Frukosten har jag slukat och om en liten stund ska jag ner till studievägledaren samt shoppa lite på stan.
Jag blev tipsad om blåbärssemlor så ska försöka hitta några såna att mumsa på ikväll =)

Ikväll åker vi till syster och firar hennes födelsedag i förväg, hon blir nämligen Riktigt gammal på fredag. Törs inte ens skriva ut siffrorna här i bloggen.
Lika skrämmande är att jag fyller samma siffra nästa år, men det är långt dit...

Jag har vilat så mycket jag kan, äntligen börjar lite rastlöshet krypa i kroppen och den känslan har jag saknat. Nu vill jag börja göra saker igen!

Min föräldrapenning blev klar igår och det var verkligen på tiden! Började bli orolig att den inte skulle hinna räknas ut innan det blev dags för bebis, nu är det skönt att veta att det som går att förbereda är färdigt.
Rik kommer vi inte bli i alla fall, men det är en annan femma =)

Solen skiner och piggar upp idag, så nu ska jag göra mig klar och dra iväg!

Tjingeling

Inga kommentarer: