fredag, januari 28

Sundsvall

Igår eftermiddag plockade jag upp Thomas från hans jobb för att röva hem honom till Sundsvall "för gott".
I alla fall under hela februari månad.

Jag var tvungen att köpa med en massa lunchkäk för att släppas in, mat är inget som han verkar prioritera därborta..

Nåja, vi kom iväg tidigt på dan och hann stanna till i Hudik på brors-fika innan vi landade hemma- det var så skönt att sova i egen säng igen!
Thomas tappade upp ett bad åt mig när vi kom hem och där låg jag bubblandes och blev alldeles mjuk och dåsig i kroppen.
Min sambo är så bra ;)

All cred till att bo på hotell, tack vare dessa lugna dagar i Uppsala är min foglossning så gott som borta och jag är härligt utvilad.
Jag kunde inte vara gladare över detta!
..men hemma är ändå skönast =)

Vi blev lediga idag (jaja, han alltså..) och hade lite olika ärenden att ta itu med.
Barnmorskan och bilbesiktning var två av dessa- och vi stannade till en sväng på Dollarstore efteråt för att se vad för roligt som fanns där.

Nu har vi paltkoma i soffan och planerar att inte göra ett endaste knop ikväll =)
OM jag inte ger efter för mitt milkshake-sug vill säga och ilar till affären.


Fredagsmys på er

Inga kommentarer: