måndag, februari 28

Flyttvecka

Ja, jag kan inte börja inlägget på ett annat sätt än att vi sitter i soffan.
Trots att jag gör det varje gång jag hör av mig här. Ofta soffa nuförtiden.
Det har delvis att göra med den kroniska tröttheten vi drabbats av, delvis för att det är svårt att skriva blogginlägg samtidigt som man cyklar.

Lilla Emilia växer i alla fall bra och mår bra, vilket gör mig som mamma glad. Kan nog gå i god för Thomas och säga att han som pappa också blir glad =)

Bvc var på sitt hembesök hos oss idag och hade en trevlig pratstund med oss.
Vi fick en hälsovårdsjournal och annat papper att titta på, de gav oss goda råd om Emilia angående skötsel och vanor samt vägde lilla stumpan.
Just idag väger hon 4,9 kg vilket är grymt bra!
Lilla klumpen! =)

Vi ska göra skäl för rubriken i det här inlägget de kommande dagarna- dags att börja packa alltså!
Efter några dagar med släktträff och besök behöver vi ta tag i det, jösses.
Det är tre dagar kvar till flytt!

Nu ska jag gå och sätta på Emilia pyjamasen och sen hoppa i säng själv, är helt galet slut idag.

Hejhopp

Inga kommentarer: