lördag, februari 26

Schlagermys

Melodifestivalen har gått på för fullt härhemma och jag hejade mig blå på Linda Bengtzing.
Det hjälpte raka vägen till finalen!

Thomas och Emilia ligger och myser här bredvid, jag vet inte vem som är tröttast av dem.
Gubben ramlade nämligen in imorse på morgonkvisten efter en helkväll på stan-lagom sliten- och Emilia... ja hon sover ju jämt.

Vi hade besök tidigare idag och lilla Emilia blev återigen ompysslad på bästa sätt av nytt folk. Jag tror vi börjar bli bortskämda med all denna hjälp =)


För någon dag sedan insåg jag att eftersom jag inte ammar så FÅR jag faktiskt dricka vin och äta sushi. Jag är faktiskt FRI!
Så jag hade kollat in en flaska rödvin som stått i vitrinskåpet och väntat på mig, planen till det var att beställa hem den största sushi-tallrik ikväll.

Men innan jag hade ork att ta mig ut så blev klockan mycket, så västerbottenpaj med norrlands guld blev min fest idag =)
Inte illa det heller...

Nä, nu kastar jag in handduken för idag och imorgon har vi sovmorgon!
På eftermiddagen blir det släktträff och middagsbjudning, ska bli kul!

Natti

Inga kommentarer: