lördag, februari 19

Kvar på sjukhuset

Dagarna har gått långsamt sedan tisdag och vi ligger kvar alla tre på förlossningen.

Emilia mår bra, hon låg på gränsen för gulsot i några dagar men imorse fick vi det positiva beskedet att hennes värden är bättre.
Jätteskönt!

Dock har jag råkat ut för lite av varje. Förlorat lite för mycket blod, fortsatt dåliga blodvärden, problem med huvudvärk och ska in på skallröntgen på måndag.
Men de måste ha övervakning så jag inte blir sämre, så minst en natt till blir det härborta.

Orkar inte gå in på så mycket detaljer, men Thomas har fått dra ett stort lass den här veckan. Utan honom hade det inte gått alls, han är verkligen den bästa.
Just nu är han hemma och hämtar mer kläder åt oss och om en liten stund ska vi poppa melodifestivalen i vårt lilla rum.

När vi väl kommer hem tänker jag skriva ner min förlossningshistoria, det har landat lite bättre nu efter några dagar.
Fick även min förlossningsjournal som är rätt tjock, så där finns det mycket läsning. Haha.

Kram på er!

Inga kommentarer: