tisdag, februari 15

Nyblivna föräldrar

I skrivande stund sitter jag på en säng inne på bb.
Vi har haft några hektiska dygn, inför och under förlossning.
Nu efter förlossning är det mest tröttsamt och vi försöker landa lite i tankarna =)

Vi har världens finaste bebis tillsammans, som just nu ligger i sin lilla säng bredvid oss och toksover. Hon är frisk, jättestor och hur söt som helst!
En flicka blev det och hon ska heta Emilia- vi är i ett bubbligt lyckorus just nu och jag tror det kommer hålla i sig ett bra tag =)

Förlossnings-berättelsen orkar jag inte dra nu, den vill jag lägga upp tidigast om några dagar då allt lagt sig och vi fått komma hem.

Vi ska nämligen bo kvar här på bb till fredag förmiddag då personalen vill övervaka Emilias hälsa.
Så går det när man får stora bebisar, då vill de göra fler tester och försäkra oss om att hon håller sin hälsa god =)

Vi har nästa vecka på oss att packa iordning lägenheten, det är mycket som ska klaffa de kommande dagarna så jag är glad att vårt lilla underverk kom med liiiite marginal iaf =)
Hon var efterlängtad av många anledningar!

Nu ska jag snutta lite med lillan och kramas med sambon.

Kram till er!

Inga kommentarer: