onsdag, mars 23

Härlig onsdag

Jag måste börja strejka framöver här, dagarna går alldeles för fort!
Nu kan jag dessutom inte skylla på att vi sover bort dagsljuset, för imorse skjutsade vi Thomas till jobbet arla morgon. Nja. Men klockan var 9 när vi for i alla fall =)
Både jag och Emilia gnuggade ögonen när vi bilade neråt.

Vi fortsatte direkt kosan norrut igen, kom fram till syster och gick en promenad ute i den friska blåsten. Min kropp är helt slut efter detta!
Emilia sover som aldrig förr nu efter prommisen, men hon var jätteduktig i sin bärsele!

Här är ett bildbevis;



Fler gånger blir det, jag gillar att ha henne snarkandes på min mage. Mys!

Jag lade in vår födelseannons på webbens UNT-Klicka HÄR så kommer ni dit =)

Hade funderingar på att lägga in oss i vanliga tidningen, men det kostar 695kr för en liten annons. Hutlöst.
Nä, den här mamman är alldeles för snål för det serni.

Nu ska jag gnola på härhemma och bara ha det mysigt med lilla pärlan.
Bokade en tid för faderskapsbekräftelse nästa vecka, ett möte med två vittnen där vi skriver på viktiga papper.
Vi tyckte helt enkelt det var dags att hon fick en pappa "på riktigt" också.
Nåja, men det är bra att ha det gjort såklart!

Onsdag, mitt-i-veckan, och jag ser fram emot helgen. Då vankas det födelsedagstårta och trevlig umgänge.

Hej på er

Inga kommentarer: