tisdag, mars 22

Idag har jag inget roligt att rapportera. Alls.

Jag och pluttan vinkade till pappa från sängen innan han for på jobbet, trynade lite till, klev upp och satte oss och solade på uteplatsen (Emilia från vagnen), blev hungrig, åt, ställde mig i tvättstugan hela eftermiddagen, gjorde massa andra tråkiga saker däremellan härhemma... ja ni ser. Inget att rapportera egentligen.

Men imorgon ska vi inviga bärselen! Jag har måttat och ställt in den ikväll, så vår inte alltför lilla dotter får plats och jag bär henne rätt.
Vi åker till Björklinge och hälsar på syster Sandra, samt släpar ut henne och hennes odjur till hund på långpromenad.

Sen har jag lösa planer på att ta mig till ikea också, vilket vore jättekul men samtidigt.. jobbigt. Jag har säkert 2o saker som jag tycker vi behöver därifrån, men att släpa på grejerna? Jag kanske väntar tills jag kan tvinga med mig gubben dit.
Han är duktig på att bära tunga saker.


Nu ska jag fortsätta vika (den satans) tvätten och gulla med min sambo. Han har farit runt och satt upp saker på väggarna och slitit ut sig totalt(...)

Jag har inga nytagna bilder att bjuda på så här får ni en bild på en groda istället.




tjing

Inga kommentarer: