onsdag, mars 9

Livet rullar

Några dagar har gått i vår nya vardag och vi har fått frågan om vi landat ännu.
Njaa, tror inte jag kommit ur bubblan ännu med allt som gäller Emilia och resten som är nytt =)
Inom några veckor är nog allt på plats, både i lägenheten och i våra huvuden.

Lillgumman har varit kinkig i några dagar nu, men sover fortfarande hela nätter- vilket är gudomligt skönt.
Vi blev bjudna på middag hos syster och Erik i måndags, det blev en trevlig kväll trots att Emilia var övertrött i stort sett hela tiden.
Erik fyllde år väldigt passande den dagen så lite firad blev han av oss också =)

Imorse skjutsade jag Thomas till jobbet, för han ska nämligen direkt till Göteborg i eftermiddag och vara borta i två dagar.
Jag undrar hur trött jag kommer vara på fredag kväll, haha..

Nu när jag kom hem från Uppsala var målaren i full färd med att fräscha upp vår lägenhet, så det luktar gott nu och ser lite finare ut.
Ja, nu var det bara några lister och skåp som vi ville ha åtgärdade men det blir skillnad!
Luktar gott i alla fall...

Syrran kommer hit med yrvädret Chester i eftermiddg, så jag ska passa på att vila lite innan vi promenerar ut med våra barn i det fina vädret!

Och om ni undrar, inte en endaste gardin har kommit upp och ingen matta har kommit på plats- därav inga bilder på lyan.
Nu råkar jag veta att allt ska tvättas upp på lördag, så efter det ska ni få se något fint!

Kram och trevlig onsdag!

Inga kommentarer: