måndag, mars 21

Ny vecka på hemmaplan

Bloggen blev lite lidande i helgen, trots att det var mycket jag ville visa från Sundsvall.

Tiden räckte inte till för oss, vi hann inte med allt vi ville men ändå väldigt mycket!

Att det blev mer än jag räknat med var för att Thomas inte mådde så jättebra dagen efter aktieträffen. Jag vaknade natten mot söndag vid 4-5 av att han kom inramlandes, surrade som aldrig förr och glad som en treåring som fått godis.
Timmen senare kramade han toaletten. Ha!

Vi åkte till Susanne på söndagen och åt tårta, hennes ena grabb fyller år så vi firade en liten stund. Sedan vidare till gamla lägenheten för att slänga skräp och lämna nycklar och efter lite om och men kom vi iväg hemåt.
Jag tror vi kom hem strax efter 21 på kvällen, aströtta och med en ännu tröttare Emilia.
Just ja, vi träffade Emilias farfar också innan vi lämnade stan- han hade varit i Thailand och kom hem med fina kläder åt vår jänta! Jättefina!

Idag har jag och Emilia sovit ikapp oss.. med råge. Vid 12 klev vi upp, gjorde oss fina och spenderade eftermiddagen ute i det fina vädret.
Det var över +10 här i Österbybruk och man kan inte annat än njuta =)

Nu puttrar maten på spisen, jag har donat i barnrummet en timme och behöver belöna mig med mat. Glömmer ofta att äta nuförtiden, helt plötsligt är det inte lika viktigt längre. Annat var det när Emilia var i magen, då kände jag efter hela tiden.

Förutom sommarkläder hittade jag fina saker på klädbytardagen;


en gullig mätsticka som ska hänga på väggen



en bärsele, blå babybjörn hittade jag till fyndpris!


Jag tog inte så många bilder, så här kommer två på rummet istället! :





hela gänget samlat


Nu efter maten ska vi tjejer mysa lite, när pappa kommer hem blir det kvällsprommis i nya bärselen. Härligt, längtar!

Kram från oss!

Inga kommentarer: