onsdag, april 27

Stackars mig

Jomen, jag spelar martyr idag.
Febern håller på att blomma upp och jag avskyr att behöva vila och inte hålla igång löpningen.
Börjar bli osäker på hur jag ska orka springa VårRuset, det är bara en månad kvar.

Idag åkte jag ner till Enköping för att bli magnetröntgad. Det tog lite drygt 1,5 timme och var rätt tråkigt.
Thomas har myst hemma med Emilia och jag kom hem till jordens gladaste unge!
Vi tog oss en promenad till affären hon och jag, i bärselen =)
Hon somnade på vägen hem, efter att ha legat och flinat åt mig i stort sett hela tiden.
Nä, hon börjar verkligen bli jättego.

Nu ska jag ta mig en tidig kväll och kurera hela natten. Nästa vecka ska jag vara frisk!

Kram på er, alla friska människor därute (må ni drabbas och plågas, ni med)

Inga kommentarer: