fredag, april 29

Vi är lite piggare i familjen. Jag och Emilia alltså, Thomas har fått allt vi gått och burit på. Hihi.

Dagen igår flöt iväg, jag vet ärligt talat inte vad som hände. Fint väder, en stund i solen, en promenad med vagnen, lite mat, lite handling, plugg i två timmar på kvällen.
Party.
Jo, jag drog ut spjälsängen till barnrummet igår. Det börjar bli fint i det rummet!
När jag är "klar" törs jag nog lägga upp lite bilder =)
Nämen, det är lite mycket vardag där tiden flyter iväg i ingenting, men så brukar jag känna inför sommaren.
Inför semestertider!

Vi skjutsade ner Thomas till jobbet nu på morgonen och kom hem till bröllop på tv. England festar idag och tv4 visar folkskarorna som tältat i flera dagar för kungabröllop.
Emilia har slocknat i soffan och vill INTE vakna, hennes andra tupplur på morgonen hanns inte med när vi istället åkte bil.
Så ett stort bebis-kryss breder ut sig i soffan och snarkar så jag knappt hör något annat.

Jag har nog fastnat framför tvn nu, men sedan är det dags för sol och plugg. Samma schema som igår..

Så tack och hej, ha en trevlig fredag!

Inga kommentarer: