söndag, april 24

Thomas sitter i soffan med Emilia i famnen och verkligen förundras över att så mycket kan komma ur en så liten.
Emilia har inte tid att bry sig, hon är djupt koncentrerad och trycker så starkt hon kan.. man ser det genom att hon pressar bak huvudet och visar alla sina dubbelhakor.

Vi har bänkat oss ner i vardagsrummet nu, för om en liten stund börjar Bingolotto Påskspecial och vi ska reprisera förra helgen.
Heja oss ikväll, "nu ska vi vinna hela skiten".
Hela min barndom blir som en deja vu´, där varje helg kunde betyda storvinsten i familjen.
Ja, ni ser ju.

Susanne åkte hemöver imorse och jag tror Emilia känner sig grymt bortglömd efter det. Vi leker ju inte lika bra med henne, haha!
Eftersom det var lika toppenvarmt ute idag som tidigare och vi var lediga, tog vi bilen ner till ett naturreservat en bit ifrån Österby. Emilia hängde på i bärselen när vi trampade runt på några stigar och fick frisk luft i oss.
Direkt efter det åkte vi och köpte glass- ha!

Jag har pluggat ikapp mig lite nu på eftermiddagen, nästa vecka ska proven lämnas in och jag behöver lägga ner all tid jag har över så det blir vettiga resultat.
Känner mig så lat..

Näe, efter vi vunnit stort ikväll (...) ska jag ut och jogga en sväng för att väcka kroppen.

Under tiden jag skrivit detta har jag hört ett himla smaskande bredvid mig. Det är Emilia som hittat tummen och geggar runt när hon smakar på den. Det är väldigt geggigt...

Näe hörrni, nu börjar kvällen på allvar så jag lämnar detta för nu.

Hejhopp!

Inga kommentarer: