lördag, april 9

Vilken mysig dag vi har!
Varmt som sommar ute, lediga och glada är vi =)

Mamma/moster/mormor kom och hälsade på oss imorse och de hade med sig en massa gott!
Thomas fick whiskey och öl, jag fick dooleys och godis (kanske godiset var till båda?...) och Emilia fick jättesöta kläder!
Jag bakade kardemumma-scones som gick åt bra, sen efter fika och lite surr drog de hem mot norrland igen.
Tack för besöket =)

Thomas, Emilia och jag tog bilen till Aspbobadet på eftermiddagen för att kolla in omgivningarna. Det fanns även en camping och finfin strand, vi längtar tills den riktiga sommaren kommer så vi kan åka dit och grilla.
På vägen hittade jag några hästhagar- det var på tiden!!



skönt att vara utomhus

När vi kom hem igen var vi vrålhungriga så jag stekte upp lite pannkakor. Med vanilj- och kanelsmak =P
Nu jäser vi i soffan, låter maten göra sitt och ser på slutspel i hockey.
Emilia har precis vaknat och ätit, så nu surrar hon för fullt med oss på sitt eget lilla språk =)

Jaa, helger är inte dumt att ha när man får vara ledig.

Ikväll ska jag ut och springa, hoppade över det igår kväll så jag skäms lite över min lathet.
I den här takten får man inga muskler, så om jag ska orka med Vårruset om ca 6 veckor får jag börja sätta igång.
Ja, typ. Hej och hå =)

Nu ska jag fortsätta vara med min familj, trevlig helg på er vetja!

Inga kommentarer: