lördag, juni 4

Årets dopp

Det blev en liten utflykt på eftermiddagen för hela familjen då det helt enkelt inte gick att vara inne längre. Kvavt inne, kvavt ute..
Vi packade saft, filtar, en massa andra saker till och drog på oss badkläderna. Aspbo-badet är ett väldigt gemytligt badställe fem minuter bort med bil härifrån. Det var annat folk där, men inte jobbigt knökfullt, vilket jag verkligen gillar.
Inte trångt som vid Fjällnora!


tog inga bilder, så googlade fram en 3 år gammal bild.. fint, va?

Det är långgrunt och det betydde att jag midjedoppade mig idag... men det räknas!!
Vi kom hem och käkade pizza, jag avslutar ett uppdrag i filosofin och imorgon ska detta lämnas in. Uppdragets deadline är nästa vecka, men det krockar med min andra kurs som jag läser så jag vill inte sitta och göra flera saker samtidigt... låter otroligt duktigt av mig men nää. Kul är det dock =)

Gillar filosofin mer och mer, det är kul att gräva i olika synsätt och teorier över verkligheten man aldrig tidigare lagt vikt vid. Förutsatt att man kan lägga full fokus på det. Egentligen ville jag läsa en till psykologi-kurs, men nu i efterhand är jag nöjd med mitt val.
Lite mer nervös är jag över höstterminen, då sätter matematiken igång och det blir bra mer intensivt för att jag ska hålla min studieplan.

Jag har blivit bjuden på rosévin, lillgumman sover och plugget för idag är klart. Det blir en mysig lördagkväll hemma och jag ser drömmer lite om en kväll på flustret.
Dans och utebar, det är ändå sommar nu =)

Hejhej

Inga kommentarer: