lördag, juni 4

Värmebölja

Jag har flytt in bort från solen, det är jobbigt varmt ute och jag fick lite solsting efter ett tag.
Gubben och Emilia har det så bra inne, de sover båda två... om en stund ska jag se om jag inte kan ta och packa med familjen till Aspbo-badet.

Inatt sov Emilia i sitt eget rum för första gången. Det medförde att jag vaknade av mig själv klockan 8 och undrade varför hon inte väckt oss? När jag stack in huvudet låg en klarvaken Emilia och tittade tillbaka på mig, skitglad. Hon roade sig som bäst med sin laban-mobil, i lugnan ro...
Fortsätter det såhär bra betyder det att jag slipper vakna 6 varje morgon =) (tjoho)

Imorse åkte jag ner till Gränby och fick håret klippt och tillfixat. En gullig tjej hjälpte mig och var jätteduktig, så nu ska jag väl ha fint hår sommaren igenom..


såpass kort blev det! =)

Jag passade på att leta efter något blågult till Emilia att ha på sig på måndag - men i varje affär jag letade.. ingenting. En expedit svarade att de väljer att inte ta in några Sverige-kläder då folk är emot att fira nationaldagen.
Är inte det rätt sjukt?

Så jag kan inte köpa en jäkla body med en liten pytte-flagga på för att folk inte gillar vår självständighetsdag?

Däremot hittade jag en hel massa saker åt mig själv =) Jag gillar sommarmodet i år!
Thomas glömde jag kolla åt, däremot köpte jag lite öl åt honom.. han klarar sig på det.

Jag blev serverad brunch nu och ska mula i mig maten- sen blir det ut och bada!


Trevlig lördag

Inga kommentarer: