söndag, juni 26

Åter

Vi åkte till Sundsvall med megapackning och kom hem med ultramega packning.
Ett släp fylld med möbler och några inpressade påsar och kartonger i bilen lyckades vi få med ikväll. Två påsar med blommor fick inte plats, fastän jag kämpade =)

Vi insåg att det inte är det enklaste att packa åt tre individer med olika behov, men de här fyra dagarna klarade vi galant. Det blev en natt i stugan och två nätter hos Emilias farmor, nästa gång vi åker upp stannar vi lite längre och hoppas på lika tur med vädret.

Midsommarhelgen var mysig och skojig, vi samlade ihop ett gäng nere i en stuga vid indalsälven. Ett stort partytält var uppslaget, vi lekte grupplekar och grillade ihop en buffé. Framemot kvällen startade grabbarna en lägereld där vi avrundade natten.
Lördag och söndag var lite lugnare, men jag hann träffa lite släkt innan vi for hem idag på eftermiddagen =)

Nu sover Emilia som en stock och vi har packat upp det mesta.. en del. Lite i alla fall. Jag orkar inte lägga upp bilder här på bloggen nu, men imorgon ska jag visa vilka fina köksmöbler vi fått hem! Även väldigt fina klänningar till Emilia fick vi (hon) som jag blev helt lyrisk över!

Men nu kliar det i ögonen, nog hade vi tur i all trafikstockning men det tar ändå lite längre tid ute på vägarna såna här helger.

Jag säger hej och godnatt så länge och återkommer med lite mer energi =)


Inga kommentarer: