måndag, juni 27

Nu tar jag en liten paus i värmen.
Följde med ner till Uppsala imorse för att hämta bilen och vinka hejhej till sambon.
Han åker till Falun och blir borta två nätter, vilket kommer kännas tomt och ovant. Vi har faktiskt inte sovit ifrån varandra sedan februari någon gång, sjukt länge sedan!

Ja, jag har inte tråkigt härhemma ändå, Emilia och jag tankade och tog en avstickare till affären för att fylla på matförrådet, sedan har jag städat upp lägenheten och sorterat kläder till förbannelse. Det ligger ett tvättberg som tar väldig plats härinne.. Har precis lagt upp våra nuvarande köksmöbler på blocket och om en stund ska jag skruva ihop vårt nya bord =)



vi fick ett sidoskåp också, behövs lite puts och tvätt..

Thomas hann plocka in vinglas vi fick med oss hem, jättefina med blå kant!
Även ny kökslampa och lite andra lampor fick vi och ska sättas upp vid tillfälle.
Jag måste ju visa vilka fina kläder Emilia fått i helgen;


ny klänning! =)





Emilia sover lunch nu och i eftermiddag ska vi ner till bvc för mätning/vägning.
Sen ska jag försöka rensa iordning uteplatsen när det ändå är så fint ute. Det växer alldeles för fort där, jäkla ogräs..

Ska plugga ikväll när det blivit lite svalare, men just nu ska jag skruva ihop det där bordet!

Måndag hörni, dags för nya tag!

Inga kommentarer: