söndag, juni 19

Avrundning

Jag har planterat röven i soffan och tvivlar på att kunna röra mig härifrån.
Pluppen min fixar kyckling och vitlökskroketter åt oss och det luktar mumma i hela lägenheten. Är så fruktansvärt vrålhungrig, kom nämligen på att jag glömt äta efter frukosten idag.... hmmm...

Vi har varit ner och babysimmat, nästa gång efter midsommar är den sista och det är lite vemodigt!
Idag testade vi lite fler nya övningar, Emilia skulle bland annat ligga på vår rygg med armarna på våra axlar(vi höll i armarna) och det såg så gulligt ut! Thomas flöt runt med en liten knubbis bakom sig som kickade med fötterna allteftersom de gled förbi spegeln.
Hon är tuff numera, babysimmet är det roligaste hittills vi gjort med henne =)

Om jag orkar efter middagen ska jag klippa gubben och plugga lite till. Men som det känns nu vill jag bara sjunka ihop och soooova..

Det är vädret, va? Det var i alla fall vädret som fick mig att gå in på ica och köpa 1 kg lösgodis till ikväll, vilket vi aldrig gör.. söndagsmys.

Hej från mig och hoppas ni har det bra!

Inga kommentarer: