måndag, juni 20

Midsommarvecka!

Att köpa ett kilo lösgodis är ALDRIG en bra idé.
Jag är så illamående att jag inte kan titta på det resterande skrapet i skålen.
En kopp kaffe med en snus har jag fått i mig hittills, nu ska jag detoxa mig från sockret om det så tar en vecka...

Åker till barnmorskan om en stund, det är dags för efterkontroll och spiral. Emilia får hänga på denna gång, det är onödigt att släpa hem pappa för en så kort visit. Vår dotter ska få vänja sig vid lite utflykter också =)

Ja, tänker på vad som händer mer idag? Ska koka en pära. Plugga. Skjutsa hem Thomas ikväll efter att han varit på lite galej med jobbet.
Är lite sugen på att trampa lite i Uppsala och kolla sommarkläder, behöver snygga gummistövlar också!

Är så taggad att åka upp till Sundsvall i slutet av veckan, förhoppningsvis hinner vi träffa alla som vi saknar där =)

Oj, nu vaknade Emilia och vill leka lite- bäst man ställer upp!

Trevlig 20e juni

Inga kommentarer: