tisdag, juni 21

Lite bil

..


..har det blivit idag. Med betoning på en hel del.

Först skulle Thomas återförenas med sin bil nere i Uppsala. Vem tror ni fick chaufföra en halvt bakfull Thomas ner till jobbet och sedan heeeeem igen...
för att mindre än två timmar senare åka ner på egna ärenden. Emilia följde med i släptåg utan bekymmer, hon börjar bli tränad i att ta sina tupplurer i bilen.

Jag skulle ner till Ackis och prata om min andra magnetröntgen. Tror den gjordes i slutet av april och nu vill de prata om den? Ja, jag anade att det inte var särskilt akut.
Det var glädjande besked- allt jox jag hade på fel ställen -tack vare förlossningen- har försvunnit som vi hoppats på.
Nu vet jag det svart på vitt, mycket bra!

Min fina Reine Renault fick en biltvätt och vi glänste hela vägen hem..(upptäckte att jag kört i lera när vi kommit fram ooops)
Snälla sambon min glömde ta ner antennen innan tvätten, den ligger fint avbruten i baksätet numera =)
Ett vackert radiobrus följde mig hemåt. Faktiskt blev jag inte lika upprörd som när radioreklamen sätter igång (hela tiden!!)

Imorgon ska jag till nån liten by och möta upp mina mödravänner från föräldragruppen.
Vi ska trampa med barnvagnarna och förmodligen äta massa kakor.

Mer då? Tar nog en repa till syster samt packapackapacka inför midsommar. På torsdag drar vi!

Ja just ja, jag behöver plugga däremellan också. Deadline den 30e och 13e på kurserna och det är mina sista uppdrag! I augusti börjar två andra ämnen.

Nu orkar jag inte skriva mer, det blev lite pladder iaf så varsågod =)

Hej och kram till er som läser

Inga kommentarer: