torsdag, juni 16

God morgon!

Vi laddar för att gå ner till Bvc och träffa föräldra-gruppen om en timme. Idag ska vi prata smakportioner, det börjar bli dags för en ny fas för Emilia =)

Jag tjuvstartade igår, for ner till affären och köpte på mig några burkar som vi ska testa i helgen. Eller förhoppningsvis, ska jag hellre mosa lite mat som vi får rekommenderat idag.
I vilket fall kommer det bli väldokumenterat på lördag hur det går =)

Det var så tråkigt väder igår så vi höll oss inne, jag mådde rätt dåligt och var inte den roligaste lekmorsan igår. Emilia var inne på samma linje och kröp ner nära mig så vi kunde sova tillsammans =)
Idag känns det lite jobbigare, men jag tänker inte stanna hemma för det!

Jag hade glömt bort att bilen stod kvar nere i Uppsala, så fick snällt vänta på att Thomas kom hem med sin bil så vi tjejer kunde ta oss nånstans igår.
Att ha en bil i hushållet skulle vara riktigt drygt i längden...

Solen skiner idag, så jag ska ta mig i kragen efter träffen och låta Emilia få lite frisk luft idag. Hon sov bra inatt igen, så Hon är förhoppningsvis inte på väg att bli krasslig i alla fall..

Nej, nu ska jag ta mig några koppar kaffe och slänga mig i duschen.

Kram

Inga kommentarer: