torsdag, juni 16

Puh

Vi har haft en mysig stund nere på bvc med de andra mödrarna. Det visades en film om matlagning, men ärligt talat tror jag inte att jag hörde en hel mening som sades i den filmen.
Mammorna surrade över tvn i ett om sina barn och det märktes att vi inte träffats på ett tag.
Vår barnmorska fick efter filmvisningen knappt en syl i vädret, för varje gång hon lyfte ett ämne tog någon annan över och berättade "hur det egentligen låg till".
Aaaarghh. =)

Men jag fick i alla fall med mig lite pappersinfo om vad jag behöver tänka på och vad Emilia inte får äta första året.

Jag har städat iordning gästrummet och toaletterna nu, imorgon kommer nämligen Linda med familj och hälsar på. De har varit (ja de är väl fortfarande) i Legoland den här veckan och gör ett litet pitstop hos oss en natt innan de åker hem =)
Ska bli kul att få umgås lite igen och att de får se hur vi bor.

Det är underbart väder ute och jag ska sätta mig ute med en kopp kaffe en stund. Det brusar lite i huvudet efter den höga ljudnivån och jag behöver koppla av lite!

Hej från mig

Inga kommentarer: