torsdag, augusti 11

Dags att avrunda dagen återigen.
Jag fick nyss tillbaka mitt sista engelska-uppdrag med bra betyg och imorgon förmiddag väntar muntligt förhör och avslutning.
Direkt efter det ska jag träffa Österby-mammorna för lite barn-prat och picknick i parken =)

Jag var in till jobbet idag och pratade schema- det känns roligt och det finns en bra dialog angående tider som kan passa och att jag ska få fasta rullande helger.
Det bästa är att jag kan komma med synpunkter och får en inblick i vad som händer framöver. Skoj!

Var även in med Emilia och köpte lite blommor, tanken var att vi skulle göra Gränby också men jag var alldeles för slut för det.
Vi åkte hem.. och sov... i TVÅ timmar.

Nu har jag pluggat på inför morgondagen och i övrigt taggar jag inför helgen.

Håkan Hellström till Fyrishov imorgon kväll, där skulle man ha varit!

Kram och klem

Inga kommentarer: