onsdag, augusti 10

Hemkommen från Gimo med en tung godispåse som belöning.
Jag sitter med magvärk nu och en kraftig sockerchock är på intåg- men det är jag värd! Haha

Jag höll kvar en ur personalen (tydligen, inte av handkraft) och vi satt kvar en stund och pratade efter mitt förhör. Trevligt folk därborta!
Det gick bra för övrigt, som min lärare sa så får han inte säga betyget -efter jag gjort min utvärdering ser jag resultatet. Men som han också sa... minns jag mina resultat på uppdragen så kan jag räkna ut kursbetyget.

Om jag säger såhär, jag kunde inte vara mer nöjd =D
Tjoho!

På tisdag ska jag på upprop inför nästa kurs och sen tutar det på i samma visa, nu har jag i alla fall fått tillbaka min motivation!

Nu är det tidig kväll och jag kan äntligen slappna av i några timmar. Vi förbereder helgen som ska bli riktigt rolig- Eldfesten går av stapeln här i Österbybruk och i samband med det har Thomas bjudit ner några grabbar inför detta.
Det blir fullt hus och förhoppningsvis härligt väder hela helgen!

Imorgon ska jag ner till Uppsala för lite jobb-prat och passar på att hoppa in i lite affärer efter det.
Jag är taggad att få komma ut en sväng, tråkigt väder kan verkligen få en att bli rastlös =)

Nu ska jag natta mig själv, så hej på er!

Inga kommentarer: