söndag, augusti 21

Nu är det in på sista timmen av söndagskvällen och jag har kommit innanför dörren hem igen.
Ja, okej jag har varit hemma en Liten stund innan jag hoppade in hit...

Två kvällspass på jobbet blev det och tiden försvinner som alltid fort därborta. Det finns sysslor hela tiden och jag trivs med tempo i arbetet.
Jag fick dessutom en sovmorgon imorse som jag trodde jag skulle utnyttja längre än vad det blev, men mamma= utvilad vilket är huvudsaken!

Igår klippte jag mig på nåt ställe mittemot jobbet och blev inte särskilt nöjd. Det varken ser eller känns genomklippt och anledningen att jag inte går tillbaka och klagar är för att jag inte vill att samma människa klipper mig igen!
Hatar slarv..

Jag är tydligen ledig imorgon, det var nästa måndag mitt nästa pass är och det betyder att jag är ledig fram tills vi åker hem till Sundsvall.
Imorgon åker jag ner till Uppsala för att handla de sista tygerna och lär väl mingla lite i stan på samma gång. Är sugen på höstmodet därnere!

Mer då?

Kommer inte på så mycket, vardagen rullar.. det är trots allt tillbaka till slentrian efter semestertider- men det är skönt det med. Lite jobb, lite plugg, lite barn, lite sömn= mitt liv.

Kram och hej

Inga kommentarer: