måndag, augusti 22

Jag behövde unna mig god sushi när jag var nere på stan idag, vädret var på väg att göra mig seg och uttråkad.
Jag hittade fina tyger också!

Sedan måste jag seriöst fundera över min dagsplanering.. jag är ledig om dagarna, har aaaaall tid på mig att vara runt på stan. Trots det befann jag mig mitt i trafikrusningen på väg hem idag.
Det tog över en timme att ta sig UT från stan! Efter den pärsen hade jag ytterligare 30 minuter hem, jag var tröttare än då jag åkte från jobbet igår kväll.

Börjar utöver det känna mig krasslig, halsen värker och ögonen kliar. Jag som inte direkt har tid att slöa de närmaste dagarna :(

Nåja, jag ska mysa med Emilia ett tag nu tills pappa kommer hem och tar över. Hon är glad och sprallig efter en rolig dag utanför hemmet.

Kram från oss

Inga kommentarer: