torsdag, augusti 18

Telefonförsäljare

-"Hej! Jag ringer från Bingolotto JUST IDAG och tänkte ställa en fråga?

-"Jaha?"

-"Stämmer det att du ringde in till oss på Bingolotto XX-tiden den 17 april 2011?"

-"Eeeeeeeehh, ja ehh jo? Ska jag minnas det?"

-"Haha, ja nu är det såhär att på grund av det har du blivit utvald till ett exklusivt erbjudande blablablaaa blabla blaaaaa blabla dubbel vinstchans blabla hem i brevlådan jidder jidder bubbelibubbeli utan att binda dig!"



Ja, för att avrunda så lyckades jag neka en erfaren och tokigt envis försäljare som har ringt mig sen förra veckan på samma nummer och som uppenbarligen läste innantill från sin manual.

Jag. Sa. Nej.


Kanske inte betyder så mycket för er som läser, men här har ni tjejen med 10 kg tvättmedel, tunga fakta-böcker och annat skit som kommit in i mitt hem för att jag inte klarat av att stå upp för mig själv.

Nu är det slut på det- tjoho!

Inga kommentarer: