tisdag, augusti 16

Schemat imorgon är lite överväldigande.
Jag ska tydligen vara på två ställen samtidigt, skolan i Gimo har "studie-teknik" i två timmar på eftermiddagen och bilen ska samtidigt besiktigas i Tierp.

Ska jag börja min skol-återkomst med att skolka?
Ser inte bättre ut.

Emilia var helt slut efter vårt fina besök tidigare idag, såhär såg det ut några minuter efter vi blivit ensamma;


jag bar in henne till sovrummet och strax därefter såg vi ut sådär båda två

Det blir tidig uppgång imorgon också, genomgång i all evighet.. "och häääär har vi matsalen- häääär kan ni kopiera papper"

Vuxenutbildning- really?

Utöver det ska jag ner till jobbet och prata arbetstider, förhandla lite kvällspass nu när jag fått mitt plugg-schema äntligen!


Jag räknar ner till roligare stunder; dop, Josh och lite utgång framöver.

Kram och hej från oss

Inga kommentarer: